Condiții de livrare

 
Livrare prin DPD curier (standard) Taxa de livrare nu este inclusă în preţul produselor.
 
Pentru produsele vandute de ParfumSS.ro taxa de livrare de 29,98 RON

 

Livrare gratuită :

 
 
Costul transportului este ZERO pentru comenzile de peste 449 RON
 
Mai exact, produsele vandute si livrate de ParfumSS.ro din comanda respectiva trebuie sa fie de peste 449 RON , astfel incat sa beneficieze de transport gratuit. 
 
Preţul aferent livrării unui produs în orice localitate din Romnânia este de: 29,98 RON
 
 

Livrare gratuită :

 
 
pentru comenzile ce conţin trebuie sa fie de peste 449 RON transport gratuit. 
 
 
Produsele comandate din magazinul online sunt livrate prin intermediul unei companii de curierat la adresa specificată în comandă.
Livrăm către toate zonele populate din România. 
 
Livrarea este realizată în termen de 2 până la 4 zile lucrătoare. 
 
Produsele sunt plătite la momentul livrării, conform prețului specificat în comandă. 
 
Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii prin cu cardul de credit.
 

Condiții pentru plăți electronice:

 
Card de debit sau credit:
 
Puteți plăti cu American Express, Master Card, Visa și Visa Electron, Maestro, Diners Club, Discover, card JCB.
Plățile dvs. sunt cu 3D Secure - protecție, astfel securitatea tranzacțiilor este foarte mare.
Când plătiți cu cardul, trebuie să alegeți o metodă de plată cu cardul și veți fi informat în prealabil cu privire la suma pe care o plătiți și apoi trebuie să introduceți datele cardului.
Plata este procesată cu securitate 3D absolută și primiți automat informații despre finalizarea tranzacției.
 
Depozit bancar / Banca electronică:
 
Depuneți întreaga sumă de plătit în contul nostru în termen de 5 zile lucrătoare de la data comenzii dvs.
cu motivul traducerii: numărul comenzii.
După depunerea sumei, trimiteți-ne o copie a ordinului de plată bancară la contact@parfumss.ro sau prin WhatsApp la 072 618 11 10 pentru a primi contul nostru bancar, vă rugăm să ni-l solicitați.
În caz de neplată în termen, comanda dvs. va trebui din păcate să fie anulată.
 
 
Ce garanţie am că voi primi exact produsul pe care l-am comandat, și care sunt drepturile mele în cazul în care primesc un produs diferit?
 
Răspuns: Orice lipsă de conformitate a bunurilor cu contractul de vânzare-cumpărare în vigoare la momentul livrării bunurilor, în vigoare timp de doi ani de la data livrării, face obiectul unei solicitări de rambursare. În cazul neconformităţii bunurilor, conform contractului de vânzare-cumpărare, corecţia va fi realizată în conformitate cu respectivul contract, în termen de o lună de la data la care consumatorul a depus solicitarea. Costurile aferente serviciului de curierat pentru returnare şi înlocuire vor fi suportate de către noi. După expirarea acestei perioade, aveţi dreptul să reziliaţi contractul, puteţi beneficia de rambursarea sumei plătite sau de o reducere a preţului bunurilor, în maniera descrisă mai jos. În cazul neconformităţii bunurilor cu contractul de vânzare-cumpărare şi în cazul în care nu sunteţi mulţumit de modul în care a fost soluționată solicitarea, aveți dreptul să alegeţi una dintre următoarele opţiuni:
 
1.) Rezilierea contractului şi rambursarea sumei plătite de către dvs.
 
2.) Reducerea preţului.
 
În cazul înlocuirii produsului cu unul nou sau în cazul reparării acestuia în termen de o lună de la data solicitării, în calitate de utilizator nu aveți dreptul să solicitați rambursarea sumei plătite sau să beneficiaţi de o reducere a preţului produselor. În cazul în care aţi transmis trei reclamații pentru aceleaşi produse într-o perioadă de doi ani, ce au fost soluționate prin repararea produsului, vi se varambursa întreaga sumă plătită. Orice solicitare transmisă de către dvs. pentru rezilierea contratului și rambursarea sumei plătite de către dvs. va fi soluţionată, în cazul în care neconformitatea produsului cu contractul este nesemnificativă, iar integritatea, conţinutul şi compoziţia produsului şi ambalajul acestuia nu au fost afectate. Vă puteţi exercita dreptul în termen de doi ani de la livrarea bunurilor; timpul necesar pentru repararea sau înlocuirea produselor, sau pentru a ajunge la un consens între noi, în calitate de vânzător, şi dumneavoastră, în calitate de client, în vederea soluționării disputei, nu va fi inclus în respectiva perioadă. Dreptul dvs. în calitate de client de a intenta o acţiune nu face obiectul nici unei alte limite de timp, alta decât cea prevăzută mai sus.
 

Vă rugăm să citiți următoarele pentru a face o returnare.

În termen de 14 zile de la primirea produselor, clientul are dreptul să returneze sau să înlocuiască produsele, fără a indica motivele și în următoarele condiții:

1. Produsul este în stare excelentă așa cum a fost primit, nu au fost eliminate și conexe (produsul nu este uzat, rupt, zgâriat, uzat).

2. Nu există daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare.

3. Ambalaje originale, consumabile și accesorii originale, dacă sunt incluse.

4. Costurile de expediere pentru returnarea produselor sunt suportate de client. 

(În cazul înlocuirii, clientul plătește costurile de expediere în ambele direcții).
 
5. Livrările nu se fac duminica și de sărbătorile legale.
 
6. Dacă doriți să returnați produsele achiziționate în termen de 14 zile de la livrare, contactați-ne prin e-mail la adresa,
rambursarea se face prin transfer bancar în termen de 14 zile de la livrare contact@parfumss.ro sau prin WhatsApp la 0726181110